Dag 4 – En nyfunnen vän

Ja, den här var svår eftersom jag sällan skaffar nya vänner utan mer bekantar mig med nya människor. Hur hemsk lät jag inte nu då? Nej, men jag har väl aldrig riktigt känt att jag har behövt kanske.

Hur som helst, en riktigt fin vän som jag har känt i många år men lärde känna mer på djupet för ett par år sedan är fina Diana.


Japp, här är hon. Min fina vän Diana.
Hon är en envis, stolt vacker och modig tjej som ska ha sitt första barn den 20 februari.
Jag vet inte hur jag ska besriva denna tjej riktigt mer än att hon fin och klok. dessutom är det ganska svårt att skriva något vettigt alls om henne när man har den snygga bilden på henne framför sig.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0