En stulen grej från Jannike

Dag 1 - Presentation av mig själv

Ja, Jag heter då Sara och det här känns som en lunarstorm presentation.
Jag bor i Kungsbacka med min sambo Patrik, vi förlovade oss den 15 november och trivs jättebra i vår fina lägenhet. Jag har också en katt som heter Kiisen och varför han stavas med två i är för att många uttalar hans namn som Kissen och det är ju fel.
Just nu går jag en utbildning på Miroi där jag läser försäljning och detaljhandel och håller på med min fördjupning och har cirka sju veckor kvar till min APU.
Jag tycker om att göra egna smycken och vill även börja sälja dom med förhoppning att någon över huvud taget vill köpa dom.
Jag har ingen aning om vad folk skulle vilja veta mer.
Dag 2 – Min första kärlek
Dag 3 – Mina syskon
Dag 4 – En nyfunnen vän
Dag 5 – Min kärlek
Dag 6 – Min dag i detalj
Dag 7 – Mina bästa vänner
Dag 8 – Mina passioner
Dag 9 – En perfekt helg för mig
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag
Dag 11 – Mitt arbete
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den frisyr jag trivs bäst i
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Fula ovanor
Dag 17 – Min favoritresa
Dag 18 – Min bästa födelsedag
Dag 19 – Något jag saknar
Dag 20 – Den här dagen för precis ett år sedan
Dag 21 – Min önskelista
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Min skoltid
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats 
Dag 28 – Mina favoritskor
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0