Dag 5 – Min kärlek

Det här var ju minst sagt lätt att skriva om.
MIN KÄRLEK heter Patrik Kristiansson och han är den mest omtänksamme person jag träffat.
Vi har definitivt haft våra duster och vi har absolut inte haft ett problemfritt förhållande men när jag tittar på honom eller kramar om honom och känner hans lukt så är jag tryggast i hela världen och vet att det är Han med stort H.
Ibland ser vi hur lika vi är men också hur olika vi är. Vi kommer från helt olika liv men ändå helt lika liv.
Vi kompletterar varandra och stöttar varandra.

Patrik är den person som väcker mitt intresse varje dag, han gör mig nyfiken, glad och ibland ledsen.
Han känner mig som ingen annan och det bästa av allt är atthan känner mig för att han är också intresserad och nyfiken, inte för att han måste. Han vill veta allt om och jag allt om honom.

Det finns egentligen mycket mer att säga men det känns så uttjatat då så jag hoppar det.



Det här är min favorit bild på honom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0